استفاده از کلاس مجازی برای اموزش همه چیز

کلاس مجازی برای همه چیز

کلاس حضوری اغلب به عنوان بهترین محیط برای ارائه آموزش در نظر گرفته می شود و وقتی این گزینه از نظر لجستیکی یا اقتصادی امکان پذیر نباشد ، ما به کلاس مجازی به عنوان جایگزین کلاس حضوری نگاه می کنیم.اما ین باور و این عملکرد بسیار اشتباه میباشد .

چراکه برگزاری کلاس مجازی نباید فقظ در شرایط خاص باشد .زیرا با وجود مزایا و قابلیت هایی که کلاس های از راه دور برای استادان و شاگردان فراهم میکند؛ باید استفاده از اموزش الکترونیک و کلاس مجازی بسیار گسترده تر و پررنگ تر شود.

 

آیا می دانید بعضی از اهداف عملکردی ؛ در کلاس مجازی به بهترین وجه پیاده میشود؟

در نظر داشته باشید که در هنگام جمع آوری و وارد کردن داده ها ، به یک نماینده تلفن جدید خدمات مشتری نحوه تعامل با مشتریان آموزش دهید. به طور سنتی ، ما نمایندگان را به یک محیط چهره به چهره می رسانیم –این کار واقعا سخت است . این کار در نهایت با استفاده از تلفن ؛ از طریق تلفن برای برقراری ارتباط با مشتریان انجام خواهد شد. استفاده از یک کلاس مجازی برای ارائه این محتوا بسیار مناسبتر است و به افراد امکان می دهد در محیطی مشابه محیط اموزشی حضوری ؛ اموزش لازم را بگیرند. و تعامل تصویری و صوتی کامل با هم داشته باشند.

 

تمام مهارت های لازم را می توان در محیط مجازی ارزیابی کرد. صلاحیت نرم افزار را می توان با استفاده از برنامه های کاربردی مشاهده کرد و بازی های نقش آفرینی فوق العاده واقع گرایانه را می توان در اتاق های برک آوت انجام داد. اگر یادگیرنده بتواند در حین آموزش ، در میز کار خود باشد ، و از کامپیوتر ، تلفن و هدست خود  استفاده کند ، قطعاً نتیجه آموزش واقعی تر خواهد بود.

و سپس کلاس مجازی با موبایل وجود دارد

کار آموزان اغلب از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، زیرا بسیار ساده – دردسترس- همیشه همراه و ...، هستند.

 

به عنوان مثال ، اگر شما در حال آموزش به سرپرست انباربرای نحوه مدیریت موجودی با استفاده از تبلت هستید ، ارائه آموزش از طریق رایانه لوحی یا تبلت یک روش معتبرتر ("زندگی واقعی / کار واقعی") برای آموزش مهارت است. بنابراین کار آموزان با مهارت های بیشتری درس را فرا میگیرند نسبت به زمانی که آموزش در یک محیط نامناسب با سختی های رفت و امد و محدودیت ها انجام شود.

 

تصور کنید  میخواهید به کسی یاد دهید که چگونه می توان جداول محوری را در Microsoft® Excel® ایجاد کرد ؟

آن محتوا باید برای یک محیط دسک تاپ مجازی طراحی شود و با شیر نرم افزار و دسکتاپ خود میتوانید به راحتی اموزش دهید .

 

بنابراین دفعه بعد که می خواهید تصمیم بگیرید که آیا استفاده از کلاس مجازی گزینه ای مناسب برای مطالب خاص است یانه، به نتیجه عملکرد  توجه کنید.

با کمال تعجب متوجه میشوید که کلاس مجازی نه تنها قابل استفاده است بلکه بهترین محیط برای کار آموزان شما است.