آخرین نسخه بیگ بلو باتن که یک بستر منبع باز (opensource) برای برگزاری وبینار و کلاس های مجازی است، نسخه 2.4 میباشد که ویژگی های بسیار جالبی را به خود اضافه کرده است.

بیگ بلو باتن 2.4 قابلیت های ویژه ای برای برگزارکردن نظرسنجی دارد و شما میتوانید نظرسنجی به صورت ناشناس ترتیب دهید و کاربران برای نظر دادن بیایند.

همچنین یک کار جالب دیگر که شما میتوانید انجام دهید این است که پشت زمینه تصویر وبکم خود را عوض کنید. اگر در پارک یا مترو و یا در کنار دوستی نشسته اید و همزمان میخواهید وارد کلاس شوید و وبکم خود را روشن کنید تا حرفی بزنید، به راحتی و بدون نگرانی از اینکه مشخص شود شما کجا هستید، میتوانید وبکم و تصویر خود را به اشتراک بگذارید.

فرض کنید شما کلاسی را غیبت کرده اید و میخواهید در روزهای آینده از مطالب ارائه شده و نتایج نظر سنجی مطلع شوید و استفاده کنید.

با جدیدترین نسخه بیگ بلو باتن دیگر نگران از دست دادن مطلبی نباشید. زیرا اکنون در این نسخه شما میتوانید تمامی نتایج نظرسنجی ها- مطالب ارائه شده و چت ها- لینک های ارسال شده از ویدئو ها و... را در کلاس ضبط شده داشته باشید و به آن ها در زمانی دیگر رجوع کنید.

جالب است از قالب های متفاوت محیط کاربری کلاس مجازی بیگ بلو باتن هم استفاده کنید و چیدمان اتاق جلسات را تغییر دهید.

تمامی موارد را میتوانید در بیگ بلو باتن فارسی سازی شده در کنار هم در به روز ترین نسخه داشته باشید.

و یک کار مهم دیگر که اکثر کاربران تمایل داشتند تا بتوانند انجام دهند این بود که نوشته ای را بزرگتر و BOLD کنند و برای سایرین در کلاس ارسال نمایند.

اکنون در این نسخه این قابلیت نیز اضافه شده است.

و مشکل بزرگی که اکثر نسخه های قدیمی این بستر کلاس آنلاین داشتند، یعنی تو در تو شدن یا آینه ای شدن تصویر دسکتاپ بود که در زمان اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ ایجاد میشد، که اکنون این مسئله حل شده است و دیگر صفحه حالت mirrore نخواهد داشت.

همچنین با داشبود یادگیری در این نسخه بیگ بلو باتن تمامی ورودی-خروجی ها و زمان های حضور و سخنرانی و پاسخ های شاگردان و.... را میتوانید بهتر مدیریت کنید و همه چیز در کنترل شماست.

منبع و ارائه دهنده این سرویس:تهران سرور