تهران سرور

سرور مجازی و کلاس مجازی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

تفاوت بین کلاس سنتی و مجازی چیست؟

تفاوت بین کلاس سنتی و کلاس مجازی چیست؟

تاریخچه یادگیری مجازی چیست؟

تاریخچه محیط یادگیری مجازی به اوایل دهه 1700 برمی گردد که دروس هفتگی برای دانشجویان از طریق نامه در آمریکا به مخاطبان علاقه مند ارسال می شد. مکاتبات قبلاً در نوشتن بود. دانشگاه ویسکانسین - مادیسون بود که اولین بار در سال 1892 اصطلاح "آموزش از راه دور" را به کار برد. بعداً ، دانشگاه هیوستون اولین دوره کالج خود را در سال 1953 در تلویزیون های عمومی ایالات متحده ارائه داد. شبکه های مخابراتی زنده هر هفته 13-15 ساعت شب ها پخش می شدند تا دانشجویان شاغل بتوانند کلاسها را تماشا کنند.

در سال 1969 ، وزارت دفاع آمریکا ARPANET را مأمور کرد - یک شبکه تعویض بسته برای اجرای فن آوری های بنیادی اینترنت ایجاد کند. در سال 1970 ، سیستم یادگیری مدیریت کامپیوتر Havering در لندن ایجاد شد و تا سال 1980 بیش از 100 معلم و 10،000 دانشجو از آن استفاده کردند. یک سال بعد در سال 1985 ، دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم جنوبی و دانشگاه علوم نوا از طریق دوره های آنلاین مدرک دانشگاهی معتبر اعطا کرد. در اواسط دهه نود ، هنگامی که ایده رایانه های شخصی هنوز در مراحل ابتدایی بود ، به نظر می رسید که آموزش از راه دور از مرزهای آموزش سنتی عبور می کند. دانش آموزان برای یادگیری به تابلوهای بحث ، گفتگوها و اسناد دیجیتال اعتماد داشتند.

تنها زمانی که دانشگاه ققنوس و دانشگاه کپلان دو سال برنامه کارشناسی شتاب لیسانس را ارائه دادند ، مؤسسات مستقر در ایالات متحده شاهد هجوم عظیمی از دانشجویان بین المللی در دوره های مجازی خود بودند. و در دهه 2000 بود که صنعت آموزش آنلاین با ظهور دستگاههای الکترونیکی شخصی شروع به رشد جهش و مرزها نمود. این صنعت شاهد رشد بی سابقه ای در افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه هوشمند بود.

کلاس آنلاین

کلاس درس سنتی

تدریس محدود و در داخل کلاس.

. معلمان باید برای هر گروه دانشجویی روند مشابهی را دنبال کنند. ساعات کار بیشتری برای کارهای تکراری صرف می شود.

استفاده از فن آوری های یادگیری در کلاس سنتی محدود است.

هزینه های ایجاد شده در زیرساخت ها ، سفر و مطالب آموزشی زیاد است.

کلاس آنلاین

تدریس از هر مکانی امکان پذیر است.

شما می توانید بخش عمده ای از فرآیند را به صورت خودکار انجام دهید. همچنین دانش آموزان می توانند برای تقویت یادگیری در کلاس ، بیش از ضبط های کلاس بروند.

هیچ محدودیتی در تعداد فن آوری ها و نحوه استفاده از آنها در کلاس آنلاین وجود ندارد.

هزینه های زیرساخت ها ، سفر و مواد یادگیری به حداقل می رسد.

۲۵ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
فرنوش محمدی

کلاس مجازی زبان

کلاس مجازی زبان

کلاس مجازی زبان

دانش آموزان با یادگیری ترکیبی بسیار سریعتر و مؤثرتر پیشرفت می کنند.

محیط های یادگیری امروز بسیار پویاتر هستند. مطالعات مختلفی نشان داده است که روشهای آمیخته ، )آمیختن تدریس سنتی در کلاس با ابزارهای یادگیری آنلاین( ، مؤثرتر از یک تدریس ساده چهره به چهره در کلاس است.

روش کلاس مجازی توسط بخش آموزشی به عنوان مؤثرترین روش یادگیری انلاین شناخته شده است. هدف آن غنی سازی تدریس کلاس سنتی با یک روش منحصر به فرد همراه با دوره های مختلف و مطالب آموزشی است. روش ما از یک یادگیری طبیعی و مترقی استفاده می کند ، فضای مجازی که دانش آموزان درس را بطور شهودی با استفاده از تعامل با هم و تمرین یاد می گیرند.

ابزارهای یادگیری ترکیبی برای مربیان کلاس

استفاده از کلاس مجازی  نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای معلم نیز مفید است! قابلیت ها و ابزارهای کلاس های مجازی تهران سرور به معلمان کمک می کند تا از تمام منابع مورد نیاز برای تکمیل یادگیری در کلاس درس که از روش اموزش انلاین پیروی می کند ، استفاده کنند و باعث صرفه جویی در وقت معلمان و افزایش بهره وری آنها میشود.

یادگیری زبان به صورت ترکیبی و مجازی

یادگیری زبان به طور سنتی یک کار بسیار جدی بوده است. هرکسی که مایل به اضافه کردن یک زبان دوم یا سوم به کارنامه خود باشد ، باید برای سرمایه گذاری مقدار زیادی از وقت ومبلغ قابل توجهی صرف کند. خوشبختانه ، دیگر نیازی به این نیست. استفاده از فناوری انلاین در آموزش باعث شده است که فرایند یادگیری یک زبان بسیار ساده ترشود و زمان کمتری ببرد. این خبر بسیار خوبی است زیرا باعث میشود مهارت های زبان خارجی اهمیت بیشتری پیدا کند.

در حقیقت ، امروزه فناوری آموزش انلاین  به عنوان پیشرفته ترین روش یادگیری زبانها در نظر گرفته شده است. مطالعات نشان داده است که کلاسهای زبانی با دروس مبتنی بر وب به طور معنی داری مؤثرتر از یادگیری کتاب های درسی سنتی هستند. در کلاس های مجازی همچنین مهارتهایی مانند ارتباط ، گوش دادن ، همکاری ، حل مسئله و جهت گیری خود را بهبود می بخشید ، که همه در مورد یادگیری یک زبان جدید مهم هستند.

یکی از دلایلی که رشد فناوری در آموزش و پرورش به ویژه در بخش زبان بسیار زیاد بوده است به دلیل شور و اشتیاق مربیان زبان است. معلمان زبان از سراسر جهان یکی از نیروهای محرک فناوری در کلاس درس بوده اند و این به لطف آنها است که نوآوری های زیادی در این زمینه رخ داده است.

این در کیفیت تدریس که اکنون در مدارس ، کالج ها و دانشکده های زبان ارائه می شود ، منعکس شده است. اکنون یک دوره زبان معمولی علاوه بر مدت زمان آموزش چهره به چهره ، شامل ابزارهای دیجیتالی مانند کنفرانس ویدئویی ، نرم افزار یادگیری الکترونیکی و آزمایشگاه های زبان پیشرفته نیز خواهد بود. این نوع یادگیری ترکیبی ، طیف گسترده ای از فرصت ها را برای دانش آموزان مدرن باز می کند. علاوه بر شهریه ای که در طول کلاس دریافت می کنند ، آنها می توانند با استفاده از نرم افزار eLearning برای تجدید نظر و بهبود ، زمان مطالعه فردی را بسیار مفیدتر کنند.

فناوری یادگیری زبان در کلاس مجازی  به لطف رشد نرم افزار یادگیری الکترونیکی در دسترس همه قرار گرفته است. زبان آموزان مشتاق اکنون می توانند از هر کجا که مستقر باشند ، در زمان خودشان یا به عنوان بخشی از ادامه کار حرفه ای در محل کار خود ، ثبت نام کنند. ودر کلاس ها شرکت کنند.

اموزش های کلاس مجازی: https://www.aparat.com/tehranserver.ir

۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرنوش محمدی