تفاوت بین کلاس سنتی و کلاس مجازی چیست؟

تاریخچه یادگیری مجازی چیست؟

تاریخچه محیط یادگیری مجازی به اوایل دهه 1700 برمی گردد که دروس هفتگی برای دانشجویان از طریق نامه در آمریکا به مخاطبان علاقه مند ارسال می شد. مکاتبات قبلاً در نوشتن بود. دانشگاه ویسکانسین - مادیسون بود که اولین بار در سال 1892 اصطلاح "آموزش از راه دور" را به کار برد. بعداً ، دانشگاه هیوستون اولین دوره کالج خود را در سال 1953 در تلویزیون های عمومی ایالات متحده ارائه داد. شبکه های مخابراتی زنده هر هفته 13-15 ساعت شب ها پخش می شدند تا دانشجویان شاغل بتوانند کلاسها را تماشا کنند.

در سال 1969 ، وزارت دفاع آمریکا ARPANET را مأمور کرد - یک شبکه تعویض بسته برای اجرای فن آوری های بنیادی اینترنت ایجاد کند. در سال 1970 ، سیستم یادگیری مدیریت کامپیوتر Havering در لندن ایجاد شد و تا سال 1980 بیش از 100 معلم و 10،000 دانشجو از آن استفاده کردند. یک سال بعد در سال 1985 ، دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم جنوبی و دانشگاه علوم نوا از طریق دوره های آنلاین مدرک دانشگاهی معتبر اعطا کرد. در اواسط دهه نود ، هنگامی که ایده رایانه های شخصی هنوز در مراحل ابتدایی بود ، به نظر می رسید که آموزش از راه دور از مرزهای آموزش سنتی عبور می کند. دانش آموزان برای یادگیری به تابلوهای بحث ، گفتگوها و اسناد دیجیتال اعتماد داشتند.

تنها زمانی که دانشگاه ققنوس و دانشگاه کپلان دو سال برنامه کارشناسی شتاب لیسانس را ارائه دادند ، مؤسسات مستقر در ایالات متحده شاهد هجوم عظیمی از دانشجویان بین المللی در دوره های مجازی خود بودند. و در دهه 2000 بود که صنعت آموزش آنلاین با ظهور دستگاههای الکترونیکی شخصی شروع به رشد جهش و مرزها نمود. این صنعت شاهد رشد بی سابقه ای در افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه هوشمند بود.

کلاس آنلاین

کلاس درس سنتی

تدریس محدود و در داخل کلاس.

. معلمان باید برای هر گروه دانشجویی روند مشابهی را دنبال کنند. ساعات کار بیشتری برای کارهای تکراری صرف می شود.

استفاده از فن آوری های یادگیری در کلاس سنتی محدود است.

هزینه های ایجاد شده در زیرساخت ها ، سفر و مطالب آموزشی زیاد است.

کلاس آنلاین

تدریس از هر مکانی امکان پذیر است.

شما می توانید بخش عمده ای از فرآیند را به صورت خودکار انجام دهید. همچنین دانش آموزان می توانند برای تقویت یادگیری در کلاس ، بیش از ضبط های کلاس بروند.

هیچ محدودیتی در تعداد فن آوری ها و نحوه استفاده از آنها در کلاس آنلاین وجود ندارد.

هزینه های زیرساخت ها ، سفر و مواد یادگیری به حداقل می رسد.