تهران سرور

سرور مجازی و کلاس مجازی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

کسب درآمد از تهران سرور!

تا به حال به کسب درآمد راحت و بدون دردسر از اینترنت فکر کردید؟ شاید وقتی اسم کسب درآمد به گوشتان بخورد احساس نیاز به یک سرمایه عظیم برای شروع یک تجارت به ذهنتان خطور کند اما باید گفت این روزها خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را کنید می‌توان به پول رسید. همین مسئله تهران سرور را مجاب کرد تا علاوه بر گسترش تجارت خود، بستری برای کسب درآمد کاربران خود نیز فراهم آورد تا آن‌ها نیز بتوانند با چند کلیک ساده و صرف اندکی زمان به درآمد خوبی برسند. اما چطور؟

روش کار بسیار ساده است! کافی است وارد سایت تهران سرور شوید و از قسمت تماس با ما گزینه‌ی ناحیه کاربری را انتخاب کنید. اگر در سایت ما عضو هستید نیازی نیست تا مراحل ثبت نام را طی کنید اما اگر پنل کاربری در سایت ما ندارید، با انتخاب گزینه‌ی ثبت نام و تکمیل اطلاعات به صورت دقیق و درست برای خود یک پروفایل در سایت ما بسازید.

پس از انجام مراحل ذکر شده، کافی است تا از نوار بالایی گزینه‌ی بازاریابی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما صاحب یک لینک اختصاصی می‌شوید که می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. کافی است که شما این لینک را به مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها بدهید و ما را به آن‌ها معرفی کنید. در صورتی که آن‌ها از سرویس‌های مختلف ما نظیر ادوب کانکت فارسی، بیگ بلو باتن، مودل، طراحی سایت و سئو با استفاده از لینک اختصاصی شما خرید کنند می‌توانید 8 درصد از مبلغ قرارداد را به صورت دائم یعنی تا زمان فعال بودن سرویس به صورت ماهیانه از ما دریافت کنید!

برای دیدن آموزش تصویری و قدم به قدم کسب درآمد از شرکت تهران سرور می‌توانید به مقاله مربوطه در وبلاگ تهران سرور مراجعه کنید. لینک مقاله

فرصت را غنیمت بشمارید!

مطالب مرتبط:
رونمایی از ادوب کانکت فارسی
آموزش تصویری آزمون مودل

۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرنوش محمدی

تهران سرور اولین ارائه دهنده ادوب کانکت فارسی در ایران

تهران سرور اولین ارائه دهنده ادوب کانکت فارسی در ایران

در این روزهای کرونایی، آموزش مجازی بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که جوامع بشری سعی دارند با رعایت فاصله اجتماعی هم به تحصیل بپردازند و هم از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. به همین منظور کلاس‌های مجازی از مهم‌ترین پلتفرم‌های آموزشگاهی به حساب می‌آید که به کمک ما آمده تا شرایط را کنترل کنیم.
 

آموزش مجازی نیازمند ابزارهایی مانند اینترنت، دیوایسی که نت متصل شود و از همه مهم‌تر بستری برای برپایی کلاس مانند ادوب کانکت است. ادوب کانکت یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کمپانی ادوب و از بهترین نمونه‌های آموزش مجازی است. این نرم‌افزار از سال 2006 تا به امروز در 11 نسخه در اختیار کاربران قرار گرفته اما از همان ابتدا تا به امروز که آخرین و یازدهمین نسخه آن منتشر شده، خبری از پشتیبانی از زبان فارسی نبود. این مسئله به یک چالش جدی برای برخی از کاربران فارسی زبان بدل شده بود چرا که برخی از آن‌ها با زبان انگلیسی آشنایی چندانی نداشتند و در استفاده از نرم‌افزار به مشکلات عدیده‌ای بر می‌خوردند.
 

همین مسئله تیم تهران سرور را مجاب کرد تا نسخه‌ای کاملا فارسی شده و اختصاصی از ادوب را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تیم فنی و تحریریه‌ی تهران سرور با ترجمه سطر به سطر این نرم‌افزار کار را برای کاربران بسیاری در سر تا سر ایران راحت کردند چرا که دیگر جای نگرانی برای درک مطالب انگلیسی نرم‌افزار نخواهد بود.
 

تهران سرور تمام سعی خود را بر ترجمه دقیق، سلیس و روان این نرم‌افزار گذاشته و تلاش داشته تا تمام بخش‌های آن از بدو ورود تا محیط کاربری و تنظیمات را نیز به بهترین شکل ممکن به فارسی برگرداند. از این پس می‌توانید تمام سرویس‌ها و پلان‌های ادوب کانکت را از ما به صورت فارسی خریداری کنید و از تجربه کاربری خود در محیطی کاملا فارسی لذت ببرید.

۰۶ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرنوش محمدی