تا به حال به کسب درآمد راحت و بدون دردسر از اینترنت فکر کردید؟ شاید وقتی اسم کسب درآمد به گوشتان بخورد احساس نیاز به یک سرمایه عظیم برای شروع یک تجارت به ذهنتان خطور کند اما باید گفت این روزها خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را کنید می‌توان به پول رسید. همین مسئله تهران سرور را مجاب کرد تا علاوه بر گسترش تجارت خود، بستری برای کسب درآمد کاربران خود نیز فراهم آورد تا آن‌ها نیز بتوانند با چند کلیک ساده و صرف اندکی زمان به درآمد خوبی برسند. اما چطور؟

روش کار بسیار ساده است! کافی است وارد سایت تهران سرور شوید و از قسمت تماس با ما گزینه‌ی ناحیه کاربری را انتخاب کنید. اگر در سایت ما عضو هستید نیازی نیست تا مراحل ثبت نام را طی کنید اما اگر پنل کاربری در سایت ما ندارید، با انتخاب گزینه‌ی ثبت نام و تکمیل اطلاعات به صورت دقیق و درست برای خود یک پروفایل در سایت ما بسازید.

پس از انجام مراحل ذکر شده، کافی است تا از نوار بالایی گزینه‌ی بازاریابی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما صاحب یک لینک اختصاصی می‌شوید که می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. کافی است که شما این لینک را به مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها بدهید و ما را به آن‌ها معرفی کنید. در صورتی که آن‌ها از سرویس‌های مختلف ما نظیر ادوب کانکت فارسی، بیگ بلو باتن، مودل، طراحی سایت و سئو با استفاده از لینک اختصاصی شما خرید کنند می‌توانید 8 درصد از مبلغ قرارداد را به صورت دائم یعنی تا زمان فعال بودن سرویس به صورت ماهیانه از ما دریافت کنید!

برای دیدن آموزش تصویری و قدم به قدم کسب درآمد از شرکت تهران سرور می‌توانید به مقاله مربوطه در وبلاگ تهران سرور مراجعه کنید. لینک مقاله

فرصت را غنیمت بشمارید!

مطالب مرتبط:
رونمایی از ادوب کانکت فارسی
آموزش تصویری آزمون مودل