تهران سرور

سرور مجازی و کلاس مجازی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هزینه کلاس مجازی در ایران چقدر است؟

هزینه کلاس مجازی در ایران چقدر است؟

در این اوضاع نا به سامان اقتصادی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها افراد مقدار پولی است که برای کالا یا خدمات گوناگون هزینه می‌کنند و همیشه نگران این موضوع هستند که آیا قیمت خوبی نصیبشان شده یا خیر. دوران کرونا نیز فعالیت های اقتصادی را به شدت تضعیف کرد و کلاس‌های مجازی نیز هزینه جدیدی بود که روی دست مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها آمد. عده‌ای نیز از این اوضاع بد اقتصادی و همچنین آگاهی کم مردم نسبت به پلتفرم‌های کلاس مجازی سوء استفاده کردند و هزینه‌های هنگفتی بر گردن موسسات آموزشی انداختند. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین ارائه دهنده آموزش آنلاین و کلاس مجازی را معرفی کنیم که در راستای مشتری مداری، منصفانه ترین قیمت‌های بازار را ارائه می‌دهد.

نرم افزار کلاس مجازی یا پیام رسان؟

برخی از مدارس برای کم کردن هزینه‌های خود ترجیه دادن که از پیام رسان‌های رایگان مانند واتساپ و تلگرام و بله و... استفاده کنند. اما همانطور که می‌دانید این پیام رسان‌ها برای کاری متفاوت ساخته و بهینه شده‌اند. در حقیقت امکاناتی که آن‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهند بسیار محدود است و توان شبیه سازی یک کلاس را ندارند. در مقابل نرم‌افزارهای کلاس مجازی وجود دارند که میزان تعامل حاضران در جلسه با یکدیگر را تا حد زیادی بالا می‌برند و با امکاناتی نظیر اشتراک گذاری صفحه، فایل و همچنین تخته وایت برد، گوی میدان را از رقبای پیام رسان خود می‌ربایند.

هزینه کلاس‌های مجازی خود را با ادوب کانکت تهران سرور کاهش دهید!

ادوب کانکت یکی از قدرتمند ترین پلتفرم‌های آموزش مجازی به حساب می‌آید و به دلیل سابقه چندین ساله در بستر آموزش آنلاین، اشکالات بسیار کمتری از سایر رقبای خود دارد. شرکت تهران سرور، ارائه دهنده خدمات وب و آموزش مجازی سعی کرده ادوب کانکت به زبان فارسی را با پایین ترین قیمت‌ به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای اطلاع از پلن و سرویس‌های ما می‌توانید به وب سایت تهران سرور مراجعه کنید. همچنین برای دیدن آموزش‌های نوشتاری ما می‌توانید به وبلاگ تهران سرور و آموزش‌های ویدیویی به کانال‌های آپارات و یوتوب ما نیز مراجعه کنید.

۲۹ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرنوش محمدی

مقایسه بین آموزش مجازی آنلاین و آفلاین

آموزش همواره در حال پیشرفت و تکامل بوده است و از ابتدای پیدایش خود در جوامع بشری، اشکال گوناگونی را تجربه کرده است. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی آموزش نیز دستخوش تحولاتی شد و پای آموزش مجازی نیز در حوزه تحصیلات وارد شد. با این وجود آموزش مجازی نیز در خود تحولاتی را ایجاد کرد و در ابتدای مسیر چالش‌های گوناگونی داشت و به اشکال مختلفی تقسیم شد. شاید مهم‌ترین این تقسیمات آموزش مجازی آنلاین و آفلاین باشد که قصد داریم در این مقاله تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر را بیان کنیم.

آموزش مجازی آفلاین

دوران اینترنت دایال آپ با آن صداهای عجیب و غریبش هنوز که هنوز است برای بسیاری خاطره انگیز است. دورانی که اینترنتی به کندی راه رفتن یک حلزون بود و عملا ارتباطات امروزی از طریق این بستر غیرممکن بود. آموزش مجازی نیز در این دوران به صورت آفلاین دنبال می‌شد. به عنوان مثال مقالات، تصاویر یا فایل‌های ویدئویی از پیش آماده می‌شد و در قالب‌های مختلف مانند دیسک‌های آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گرفت. در این مدل دیگر نیازی به حاضر شدن در کلاس چه به صورت فیزیکی و چه به صورت آنلاین نیست و هر موقع که بخواهید می‌توانید با مراجعه به فایل‌ها از آموزش بهره ببرید. 

البته این شیوه با بروز شدن اینترنت از رده خارج نشد و کماکان نیز در بسیاری از حوزه‌ها استفاده می‌شود. به عنوان مثال بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها با راه اندازی وب سایت آموزشی، فایل‌ها را در سایت آپلود می‌کنند تا دانشجویان و کاربران در صورت نیاز آن‌ها را دانلود کنند و در وقت لازم از آن‌ها استفاده کنند.

آموزش مجازی آنلاین

بارها و بارها درباره آموزش مجازی آنلاین صحبت کرده‌ایم و این روزها که دنیا در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کروناست، استفاده از این سیستم یادگیری بیش از پیش در همه جوامع رواج پیدا کرده است. آموزش مجازی آنلاین کاملا بر خلاف آموزش آفلاین است چرا که تمام مراحل آن بر بستر اینترنت و در دنیای وب می‌گذرد. این روش تفاوت چندانی با آموزش به روش سنتی یا حضوری ندارد چرا که به همان شکل است و تنها تفاوت آن این است که حضور از طریق اینترنت به عمل می‌آید. 

در حقیقت شما کلاسی زنده و پویا دارید که استاد در حال تدریس است و دانشجویان نیز در طول تدریس به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات کلاس می‌پردازند و امتحانات نیز به صورت کاملا زنده برگزار می‌شود.

کدام یک را انتخاب کنیم؟

پاسخ به این سوال کاملا بستگی به نوع استفاده شما از آموزش مجازی خواهد داشت. می‌توانید بنا بر استفاده خود یک روش را انتخاب کنید یا از هردو شیوه کنار یکدیگر استفاده کنید. لازم به ذکر است که تهران سرور با ارائه بسترهای اجرای کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلوباتن آماده پاسخگویی سوالات شما در خصوص اجرای کلاس های مجازی است. در ضمن می‌توانید ویدئوهای آموزشی ما در آپارات را مشاهده نمایید.

۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرنوش محمدی