کلاس مجازی

مزایای  کلاس مجازی برای آموزش

در دهه گذشته شاهد پیشرفت های چشمگیر فناوری بوده ایم. بسیاری از این پیشرفت ها تأثیر زیادی در بخش آموزش داشته است. ظهور و رشد سیستم عامل های دیجیتال به این معنی است که دانش آموزان اکنون می توانند به روشهای جدید و فزاینده ای راحت یاد بگیرند.

این فضاهای یادگیری آنلاین ، معمولاً به عنوان "بسترهای آموزشی" یا "پردیسهای مجازی" گفته می شود ، انواع و اقسام فرصت ها را برای دانشجویان و مدرسین آنها باز می کند.

شماره 1 یک دانشگاه مجازی باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین همکلاسی ها می شود

میزبانی از یک سیستم دانشگاه مجازی یک راه عالی برای ترغیب دانش آموزان به همکاری مشترک و صحبت در مورد آنچه آنها می آموزند میباشد. بیشتر ما با استفاده از فناوری روزانه با دوستان و اعضای خانواده در تماس هستیم: یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) با عنصر کلاس مجازی می تواند به همان شکل به یک جامعه دانشجویی قوی کمک کند.

شماره 2 یک دانشگاه مجازی به دانشجویان این امکان را می دهد تا یادگیری خود را کنترل کنند

تقریباً همه رسانه هایی که مصرف می کنیم اکنون مورد تقاضا هستند. فواید این امر واضح است: ما می توانیم دقیقاً همان لحظه ای که می خواهیم به اخبار دقیق ، فیلم یا برنامه تلویزیونی دسترسی پیدا کنیم. همین پارادایم اکنون در حال تغییر و تحول در آموزش است. دانش آموزان می خواهند بتوانند بیشتر از آنچه یاد می گیرند کنترل کنند. فراهم کردن فضای یادگیری دیجیتالی از طریق یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) و کلاس مجازی این امکان را برای آنها فراهم می کند که از طریق مطالب به میزان دلخواه خود کار کنند ، مجدداً مورد بررسی قرار گیرند یا از هر جایی که احساس می کنند مناسب باشند استفاده کنند.

شماره 3 یک کلاس مجازی مرزهای جغرافیایی را حذف می کند

به طور سنتی دانش آموزان فقط قادر به دسترسی به ارائه دهندگان آموزش  که می توانند به راحتی به آنجا سفر کنند هستند. اکنون که تعداد بیشتری موسسه در حال ارائه دوره های آنلاین از طریق مدل کلاس مجازی هستند ، این مرز در حال فروپاشی است. این یک مزیت بزرگ برای زبان آموزان است زیرا به این معنی است که آنها دیگر مجبور نیستند جستجوی فرصت های آموزشی را در مجاورت محلی خود محدود کنند. آنها در حال حاضر این گزینه را دارند که یک کلاس را خریداری کنند و یک مدرسه مثلا  زبان را انتخاب کنند که دوره های زبان ، کیفیت مدرسان و نوع یادگیری را که احساس می کنند بیشترین ارزش را به آنها می دهد ، ارائه دهد.

شماره 4 یک کلاس مجازی برای زبان آموزان پر مشغله؛ در دسترس است

یکی از مهمترین مواردی که دانش آموزان بالقوه را از ثبت نام در کلاس سنتی حذف می کند ، تعهد زمان است. تعداد زیادی از زبان آموزان احتمالی برای شرکت درکلاس ؛ دوره را انتخاب نمی کنند ، زیرا قادر به گذراندن زمان از کار یا تعهدات خانوادگی برای حضور در این دوره نیستند. یک بستر آموزشی می تواند این افراد را قادر سازد تا بعد از اتمام وقت ، بعد از اتمام کار برای روز و ، مطالب درسی را بعد از ظهر تکمیل کنند. این نوع قالب یادگیری همچنین می تواند دانش آموزان را برای ثبت نام در بیش از یک دوره به طور هم زمان و بدون نگرانی از درگیری های برنامه ترغیب کند.

شماره 5 یک کلاس مجازی تعامل دانشجویان را برای کمک به دانشجویان آسان می کند

برخی افراد تصور می کنند که سیستم های مدیریت متکی (LMS) معلمان را ناشناس تر برای جامعه دانشجویی می کنند. امادر واقع اصلاً اینگونه نیست! یک بستر آموزشی به دانشجویان امکان می دهد از طریق ایمیل ، پیام رسانی ، تلفن ، فیلم ، چت و کلاس مجازی به مربیان خود دسترسی مستقیم داشته باشند. این امر باعث می شود دانش آموزان در هر زمان که نیاز داشته باشند از آنها کمک بخواهند . فایده این امر این است که دانش آموزان معمولاً احساس راحتی بیشتری دارند.

شماره 6 یک کلاس مجازی به دانشجویان این امکان را می دهد که هر وقت دوست دارند تمرین کنند

یکی از مهمترین جنبه های یادگیری موفقیت آمیز یک اموزش ، تمرین منظم است. دوره های سنتی غالباً در خارج از ساعات برنامه ریزی شده در کلاس ، روش های با کیفیت کمی ارائه می دهند. یک بستر یادگیری دیجیتالی با اجازه دادن به دانش آموزان برای ورود به سیستم و تعامل با سایر فراگیران ؛ به راحتی در هرزمان تمرین داشته باشند. این نه تنها بدان معنی است که دانش آموزان در اهداف یادگیری خود بسیار موفق تر هستند ، بلکه به آنها کمک می کند تا به راحتی بخشی از جامعه دانشجویی را احساس کنند. آنها فرصتی برای ورود به یک کلاس مجازی برای دیدن و گپ و گفتگو با دانش آموزان مختلف در سراسر جهان در هر زمان که بخواهند ، یا فرصتی برای داشتن یک کلاس اموزشی زنده با یک مدرس دارند.